Interaktīvais palīgs

Izvēlies klienta tipu

Esmu pabeidzis pieteikumu. Kas jādara tālāk?

Pēc tam, kad būsu pabeidzis pieteikšanos, bankas pārstāvis ar tevi sazināsies, ja tas būs nepieciešams. Ja pieteikums būs veiksmīgs un papildu informācija nebūs nepieciešama, tuvākajā laikā saņemsi sekojošu informāciju:

  • e-pastu par veiksmīgi pabeigtu pieteikumu un instrukciju, kā rīkoties tālāk;
  • īsziņu ar internetbankas pieslēgšanās vārdu (ja tika noformēts jauns internetbankas līgums).

Lai apskatītu detalizētu informāciju par noformētajiem pakalpojumiem, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi".

1) Lai apskatītu sava pieteikuma statusu un sīkāku informāciju par noformētajiem Citadeles bankas pakalpojumiem, autorizējies ar drošu elektronisku parakstu.

2) Pēc tam, kad būsi saņēmis pieejas internetbankai, izveido paroli, ar kuru varēsi identificēties uzņēmuma vārdā telefoniski. 

To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 

Kā aktivizēt internetbanku? 
Ja esi jauns internetbankas lietotājs un Tev ir  nepieciešams aktivizēt internetbankas autorizācijas ierīci MobileSCAN, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi"

1) Lai aktivizētu MobileSCAN, autorizējies sadaļā Mani pieteikumi.

2) Pēc autorizācijas redzēsi detalizētu informāciju par uzņēmuma pieteikumu, noformētajiem pakalpojumiem un MobileSCAN aktivizāciju. 

3) Papildus lejupielādē Citadeles mobilo lietotni Goople play vai App store, lai MobileSCAN aktivizācija būtu iespējama. 

4) Pēc tam, kad būsi aktivizējis savu internetbanku, izveido uzņēmuma paroli telefoniskai identifikācijai. 

To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts