Interaktīvais palīgs

Izvēlies klienta tipu

Esmu pabeidzis pieteikumu. Kas jādara tālāk?

Pēc tam, kad būsi pabeidzis pieteikšanos, bankas pārstāvis ar tevi sazināsies. Ja pieteikums būs veiksmīgs, tuvākajā laikā saņemsi sekojošu informāciju:

  • e-pastu par veiksmīgi pabeigtu pieteikumu un instrukciju, kā rīkoties tālāk;
  • īsziņu ar internetbankas pieslēgšanās vārdu (ja tika noformēts jauns internetbankas līgums).

Lai apskatītu detalizētu informāciju par noformētajiem pakalpojumiem, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi". Lai apskatītu sava pieteikuma statusu un detalizētu informāciju par noformētajiem Citadeles pakalpojumiem, autorizējies ar drošu elektronisku parakstu.

Kā aktivizēt internetbanku? 

Ja esi jauns internetbankas lietotājs un Tev ir  nepieciešams aktivizēt internetbankas autorizācijas ierīci MobileSCAN, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi".

1) Lai aktivizētu MobileSCAN, autorizējies sadaļā "Mani pieteikumi".

2) Pēc autorizācijas redzēsi detalizētu informāciju par uzņēmuma pieteikumu, noformētajiem pakalpojumiem un MobileSCAN aktivizāciju. 

3) Papildus lejupielādē Citadeles mobilo lietotni Goople play vai App store, lai MobileSCAN aktivizācija būtu iespējama. 

4) Kad lietotne lejupielādēta, aktivizē MobileSCAN, sekojot instrukcijām. 

5) Kad MobileSCAN veiksmīgi aktivizēts, pieslēdzies internetbankai ar īsziņā saņemto pieslēgšanās vārdu.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts