Interaktīvais palīgs

Ar kādiem maksājumiem nepieciešama palīdzība?

Kā mēs varam palīdzet ar rēķinu regulāro apmaksu?

Kā pieslēgt Regulāro rēķinu apmaksu?

Pieslēdzot E-rēķinu regulāras apmaksas pakalpojumu (ERRA), rēķinu apmaksu turpmāk veiks banka, veicot pārskaitījumu no tava konta.

1. Pieslēdzies savai internetbankai.
2. Atver sadaļu Maksājumi > E-rēķinu regulāra apmaksa

3. Izvēlies Pieteikt jaunu līgumu

4. Izvēlies no saraksta pakalpojuma sniedzēju. Ja interesējošais pakalpojuma sniedzējs sarakstā nav, tas nozīmē, ka uzņēmums e-rēķinus nepiedāvā. Tāda gadījumā izmanto bankas piedāvāto Regulārā maksājuma pakalpojumu vai apmaksā reķinu patstāvīgi savā internetbankā.

5. Ievadi prasītos datus un saglabā, parakstoties ar kodu no sava autorizācijas ierīces.

6. Pārliecinies kāds maksājuma identifikātors uzņēmumā jānorāda, slēdzot līgumu par konkrēto uzņēmumu

Informācija par noslēgtu līgumu tiks atspoguļota šajā pašā sadaļā  E-rēķinu regulāra apmaksa. Nepieciešamības gadījumā vari veikt izmaiņas līgumā, spiežot uz "Mainīt" (piem., norādīt citu līguma beigu datumu, maksimāli pieļaujamā viena maksājuma summu/limitu). 
Ņem vērā ka izmaiņas e-rēķinu regulāras samaksas rīkojumā tiks izdarītas trīs Bankas darba dienu laikā pēc rīkojuma saņemšanas dienas Bankā.
Turpmāk vairs nav jāuztraucas par šī rēķina savlaicīgu apmaksu!
Ja neesi Citadeles internetbankas lietotājs, šim pakalpojumam vari pieteikties arī jebkurā Citadeles filiālē, kā arī ERRA infrastruktūras uzturētāja AS Unifiedpost portālā www.rekini.lv. Tur varēsi arī apskatīties savus e-rēķinus un nepieciešamības gadījumā arī atcelt kāda rēķina apmaksu.
Rēķinu regulāras apmaksas noteikumi

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts