Interaktīvais palīgs

Pārsniegts mēneša maksājumu (transakcijas) limits

Ja, veicot maksājumu internetbankā, tev parādījās brīdinājums, ka ir pārsniegts mēneša transakciju limits, vispirms pārbaudi, kādi maksājumu limiti ir tavām autorizācijas ierīcēm.

Lai pārbaudītu savas autorizācijas ierīces (kodu kartes, kodu kalkulatora vai MobileSCAN) maksājumu limitus, pieslēdzies internetbankai.

Pēc pieslēgšanās internetbankas sākumlapā kreisajā pusē izvēlies sadaļu Darījumu limiti.

Šajā sadaļā redzēsi visas savas internetbankas autorizācijas ierīces un to maksājumu limitus: gan viena maksājuma limitu, gan dienas maksājumu limitus. 
Ņem vērā, ka maksājumu limitā tiek ieskaitīti visi veiktie maksājumi, arī tie, kuri tika atteikti. 

Ja maksājuma summa, ko vēlies pārskaitīt, ir lielāka, nekā tavas autorizācijas ierīces (kodu kartes, kodu kalkulatora vai MobileSCAN) limits,  tu vari sadalīt maksājumu daļās, jo katrai ierīcei ir savs limits.

Ja tomēr nav iespējams dalīt maksājumu, izskati iespēju attālināti palielināt pārskaitījumu limitus autorizācijas ierīcei MobileSCAN. Vairāk par MobileSCAN pieslēgšanu un limitu paaugstināšanu.

Ja ar vienu autorizācijas ierīci esi internetbankas lietotājs vairākiem klientiem, tad ierīces limits ir viens visiem klientiem kopā.
 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts