Interaktīvais palīgs

Ar kādiem maksājumiem nepieciešama palīdzība?

Kāda veida darbību vēlies veikt ar standarta maksājumiem?

Kāda veida maksājums tev ir aizkavējies?

Vai esi pārbaudījis maksājuma statusu internetbankā?

Kur internetbankā iespējams noskaidrot veiktā maksājuma statusu?

Lai noskaidrotu veiktā maksājuma statusu internetbankā, dodies uz sadaļu “Dokumentu vēsture”.

Atverot “Dokumentu vēsturi”, redzēsi sarakstu ar pēdējiem dokumentiem, kas ir iesniegti bankai, tostarp maksājumus. Lai noskaidrotu maksājuma statusu, uzklikšķini uz nepieciešamā maksājuma, un labajā pusē atvērsies maksājuma detaļas. Maksājumu detaļās ir norādīts maksājuma statuss un laiks, kad tas ir piešķirts.

Šajā skatā zem dokumentu saraksta ir atrodams arī skaidrojums katram maksājuma statusam. Lai noskaidrotu, kā rīkoties katra maksājuma statusa gadījumā, spied šeit.

Ja meklē maksājumu, kas ir veikts kādu laiku atpakaļ, tad tev ir iespēja norādīt konkrētu periodu, kura laikā esi veicis šo maksājumu.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Kāds ir maksājuma statuss?

Kā rīkoties, ja maksājuma statuss ir "Atteikts"?

Lai noskaidrotu veiktā maksājuma statusu internetbankā, dodies uz sadaļu “Dokumentu vēsture”.

No maksājuma saraksta izvēlies sev interesējošo maksājumu. Ja maksājums ir atteikts, tad pie maksājuma ir sarkans "stop" simbols, kas nozīmē to, ka maksājums ir atteikts.

Maksājuma atteikuma iemesls ir norādīts maksājuma detaļās - "Informācija klientam". Pārliecinies par atteikuma iemeslu un veic nepieciešamās darbības, lai varētu veikt jaunu maksājumu.

Biežākie maksājumu atteikuma iemesli:

  • nekorekti rekvizīti
  • saņēmēja konts slēgts
  • nav atjaunota ikgadēja klientu anketa
  • jāpārbauda ziņojumi no bankas, iespējams mēģinājām sazināties
  • kontā nav pietiekamu līdzekļu maksājuma izpildei
  • kontā nav pietiekamu līdzekļu maksājuma izpildei (ZTI/VID rīkojums) - Zvērināta tiesu izpildītāja vai Valsts ieņēmuma dienesta uzliktie ierobežojumi nosaka konkrētu ikmēneša limitu, kas ir pārsniegts.  

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts