Interaktīvais palīgs

Ar kādiem maksājumiem nepieciešama palīdzība?

Kāda veida darbību vēlies veikt ar standarta maksājumiem?

Kāda veida maksājums tev ir aizkavējies?

Vai esi pārbaudījis maksājuma statusu internetbankā?

Kur internetbankā iespējams noskaidrot veiktā maksājuma statusu?

Lai noskaidrotu veiktā maksājuma statusu internetbankā, dodies uz sadaļu “Dokumentu vēsture”.

Atverot “Dokumentu vēsturi”, redzēsi sarakstu ar pēdējiem dokumentiem, kas ir iesniegti bankai, tostarp maksājumus. Lai noskaidrotu maksājuma statusu, uzklikšķini uz nepieciešamā maksājuma, un labajā pusē atvērsies maksājuma detaļas. Maksājumu detaļās ir norādīts maksājuma statuss un laiks, kad tas ir piešķirts.

Šajā skatā zem dokumentu saraksta ir atrodams arī skaidrojums katram maksājuma statusam. Lai noskaidrotu, kā rīkoties katra maksājuma statusa gadījumā, spied šeit.

Ja meklē maksājumu, kas ir veikts kādu laiku atpakaļ, tad tev ir iespēja norādīt konkrētu periodu, kura laikā esi veicis šo maksājumu.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Kāds ir maksājuma statuss?

Kā rīkoties, ja maksājuma statuss ir "Sagatavots"?

Lai noskaidrotu veiktā maksājuma statusu internetbankā, dodies uz sadaļu “Dokumentu vēsture”.

Atverot “Dokumentu vēsturi”, redzēsi sarakstu ar pēdējiem dokumentiem, kas ir iesniegti bankai, tostarp maksājumus. Lai noskaidrotu maksājuma statusu, uzklikšķini uz nepieciešamā maksājuma, un labajā pusē atvērsies maksājuma detaļas. Maksājumu detaļās ir norādīts maksājuma statuss un laiks, kad tas ir piešķirts. Ja maksājumam ir pievienots taimera simbols zilā krāsā, tad tas nozīmē, ka maksājums ir sagatavots un nav parakstīts ar kodu no autorizācijas ierīces.

Maksājuma detaļās ir redzams maksājuma status un laiks, kad maksājums tika saglabāts. Lai pabeigtu maksājumu un parakstītu to ar autorizācijas ierīces kodu, spied "Turpināt". Ņem vērā, ka katrai autorizācijas ierīcei ir savs limits, skaties, Kā pārbaudīt autorizācijas ierīču maksājumu limitus internetbankā?

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts