Interaktīvais palīgs

Ar kādiem maksājumiem nepieciešama palīdzība?

Kur veicāt maksājumu?

Vai maksājums ir virs 10 000 EUR?

Kuru autorizācijas rīku tu izmanto?

Kā palielināt MobileSCAN limitus neapmeklējot bankas filiāli klātienē?

Lai varētu izskatīt iespēju palielināt MobileSCAN limitus attālināti, ir jāveic divas darbības:    

1. Uzraksti iesniegumu.
Lai to izdarītu, pieslēdzies internetbankas pilnajai versijai (ejot caur mājaslapu) un sadaļā Sarakste ar banku izvēlies sarakstes veidu Rīkojums bankai.

Aizpildi rīkojuma laukus:

  • Tēma: MobileSCAN limitu palielināšana
  • Konta numurs autorizācijai: izvēlies jebkuru savu kontu no saraksta.
  • Rīkojuma teksts - ieraksti pēc sekojoša šablona: Lūdzu attālināti palielināt MobileSCAN limitus, jo .... (apraksti iemeslu)

Spied pogu Tālāk un paraksti rīkojumu ar kodu no tavas autorizācijas ierīces. 
Par to, ka rīkojums ir sekmīgi nosūtīts bankai, vari pārliecināties sadaļā Rīkojumu vēsture - blakus tavam rīkojumam būs apzīmējums "P" – tas nozīmē, ka rīkojums ir apstrādes procesā.

2. Piezvani bankai uz tālruņa numuru 67010000 un informē darbinieku, ka uzrakstīji iesniegumu MobileSCAN limitu palielināšanai. 

Esi gatavs nosaukt telefoniskai identifikācijai nepieciešamo informāciju.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts