Interaktīvais palīgs

Ar kādiem maksājumiem nepieciešama palīdzība?

Kur veicāt maksājumu?

Vai maksājums ir virs 10 000 EUR?

Maksājumu limiti mobilajā lietotnē

Maksimālā summa, ko vari pārskaitīt vienā maksājumā mobilajā lietotnē, ir 10 000 EUR. Ja mēģināsi pārskaitīt lielāku summu, tev parādīsies brīdinājums, ka pārsniegts mobilās lietotnes limits.

Maksājumu, kura summa pārsniedz 10 000 EUR, tu vari veikt internetbankā, pieslēdzoties tai no Citadeles mājaslapas.

Tāpat pirms maksājuma veikšanas internetbankā pārliecinies, ka tavai autorizācijai ierīcei ir pietiekami augsts maksājumu limits.

Ja izmanto MobileSCAN, tad Citadeles lietotnē arī vari aplūkot tā maksājuma limitus. Instrukcija Android telefoniem šeit, bet iOS šeit.
Kā var pārbaudīt visu autorizācijas ierīču maksājumu limitus internetbankā, skaties šeit.

 

Kā veikt maksājumu virs 10 000 EUR internetbankā, skaties šeit.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Kuru autorizācijas rīku tu izmanto?

Kā veikt pārskaitījumu pa daļām vairākās dienās vai ar vairākām autorizācijas ierīcēm?

Ja maksājuma summa, ko vēlies pārskaitīt, ir lielāka, nekā tavas autorizācijas ierīces (kodu kartes, kodu kalkulatora vai MobileSCAN) limits, ir iespējami vairāki situācijas risinājumi:

1.Katrai ierīcei ir savs limits - tu vari sadalīt maksājumu daļās.
Piemēram, tev ir jāpārskaita 4000 EUR un tev ir kodu karte ar limitu 3000 EUR, kā arī MobileSCAN ar limitu 3000 EUR. Pieslēdzies ar Kodu karti un pārskaiti 2000 EUR, atslēdzies, tad pieslēdzies ar MobileSCAN un pārskaiti vēl 2000 EUR. Ar divām ierīcēm divos maksājumos tev sanāks pārskaitīt nepieciešamo summu.

2.Sadali maksājumu vairākās dienās.
Piemēram, tev ir jāpārskaita 4000 EUR un tev ir tikai MobileSCAN ar limitu 3000 EUR. Pārskaiti šodien 2000 EUR un rīt vēl 2000 EUR.

Ja tomēr nav iespējams dalīt maksājumu, izskati iespēju attālināti palielināt pārskaitījumu limitus autorizācijas ierīcei MobileSCAN.
 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?