Interaktīvais palīgs

Ar kādiem maksājumiem nepieciešama palīdzība?

Kur veicāt maksājumu?

Vai maksājums ir virs 10 000 EUR?

Maksājumu limiti mobilajā lietotnē

Maksimālā summa, ko vari pārskaitīt vienā maksājumā mobilajā lietotnē, ir 10 000 EUR. Ja mēģināsi pārskaitīt lielāku summu, tev parādīsies brīdinājums, ka pārsniegts mobilās lietotnes limits.

Maksājumu, kura summa pārsniedz 10 000 EUR, tu vari veikt internetbankā, pieslēdzoties tai no Citadeles mājaslapas.

Tāpat pirms maksājuma veikšanas internetbankā pārliecinies, ka tavai autorizācijai ierīcei ir pietiekami augsts maksājumu limits.

Ja izmanto MobileSCAN, tad Citadeles lietotnē arī vari aplūkot tā maksājuma limitus. Instrukcija Android telefoniem šeit, bet iOS šeit.
Kā var pārbaudīt visu autorizācijas ierīču maksājumu limitus internetbankā, skaties šeit.

 

Kā veikt maksājumu virs 10 000 EUR internetbankā, skaties šeit.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Kuru autorizācijas rīku tu izmanto?

Kāds ir tavs viedierīces / tālruņa tips?

Kā iOS pārbaudīt MobileSCAN maksājumu limitus mobilajā lietotnē?

Atver Mobilo lietotni un spied pogu MobileSCAN.

Ekrāna augšējā labajā stūrī uzspied uz iestatījumu ikonas.

Lai apskatītu autorizācijas ierīces MobileSCAN limitus uz šīs ierīces spied uz ierīces nosaukuma.
Ja vēlies apskatīt citas tavas MobileSCAN ierīces limitus spied Apskatīt citas ierīces.

Sadaļā Maksājumu limiti spied Pieslēgties

Ievadi tavu MobileSCAN 5 ciparu PIN kodu vai izmanto biometriju, TouchID (pirksta nospiedumu) vai FaceID (sejas atpazīšanu)

Sadaļā Maksājumu limiti tu redzi izvēlētās MobileSCAN ierīces maksājumu limitu vienam darījumam un dienas limitu.

Ja lietotnē neredzi šādu funkciju - pārliecinies, ka programmatūra tavā ierīcē ir atjaunota uz jaunāko iespējamo versiju.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts