Lai izveidotu maksājumu eiro valūtā, kas tiks sūtīts uz Apvienotajiem Arābu Emirātiem, atver internetbankas sadaļu Maksājumi un izvēlies Jauns maksājums.
Atverot sadaļu Jauns maksājums, pieprasītie ievades lauki būs tādi paši kā SEPA maksājumam. Tiklīdz ievadīts saņēmēja konta numurs, kas norāda uz to, ka saņēmēja banka atrodas ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas, atveras papildu lauki nepieciešamās informācijas ievadei. Ja nepieciešams veikt maksājumu citā valūtā, blakus logā pie ievadītās maksājuma summas izvēlies attiecīgo valūtu.
Lai varētu veikt maksājumu, aizpildi visus pieprasītos laukus. Obligātie lauki ir atzīmēti ar zvaigznīti. Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus.
Noformējot maksājumu uz Apvienotajiem Arābu Emirātiem, obligāti jānorāda maksājuma mērķa kods, kas sastāv no 3 lielajiem burtiem. Tas ir jānorāda maksājuma laukā Pamatojums pirms maksājuma mērķa informācijas. Piemēram: „TKT, Tickets“. Maksājuma mērķa kods tev jānoskaidro no maksājuma saņēmēja, un tas jāraksta angļu valodā. Bez norādīta maksājuma mērķa koda maksājums tiks noraidīts.
Pēc maksājuma informācijas norādīšanas noformēto maksājumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini uz Tālāk un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. Vienmēr vari pārliecināties par maksājuma izpildes statusu sadaļā Maksājumu vēsture. Ja ir nepieciešams, sadaļā Maksājumu vēsture vari maksājuma uzdevumu saglabāt arī PDF formātā.
Informāciju par maksājumu komisijas maksām vari apskatīt Cenrādī.
Ja nevari pieslēgties internetbankai, piem., nepareizs lietotājvārds, parole, aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.
Kā noskaidrot savas autorizācijas ierīces (kodu kartes, kodu kalkulatora vai MobileSCAN) maksājumu limitus skaties šeit.