Apdrošināšana ar C karti

Lai piedzīvojumi būtu bez pārdzīvojumiem, dodies tajos ar C karti kabatā.

photo
icon

Apdrošināts katrs ceļojums visā pasaulē

Norādītais limits attiecas uz vienu gadījumu, nevis laika periodu.

icon

Apdrošināti pirkumi

Pirkuma apdrošināšana ir spēkā 180 dienas no preces saņemšanas brīža.

icon

Bez papildu izmaksām

Visas priekšrocības jau iekļautas kartes mēneša maksā.

Ceļojumu apdrošināšana

C supreme

C prime

C Infinite

Apdrošinātie riski Maksimālā apdrošinājuma summa katram ceļojumam vienai kartei*
Apdrošinātie ģimenes locekļi - Laulātais vai kopdzīves partneris, vecāki, bērni un mazbērni līdz 21 gada vecumam, ceļojot kopā Laulātais vai kopdzīves partneris, vecāki, bērni un mazbērni līdz 21 gada vecumam, ceļojot kopā
Medicīniskie izdevumi 100 000 EUR 300 000 EUR 500 000 EUR
Zobārstniecības izdevumi 500 EUR 500 EUR 500 EUR
Medicīnisko palīglīdzekļu izdevumi (brilles, dzirdes aparāti, protēzes utt.) 500 EUR 500 EUR 500 EUR
Bagāžas apdrošināšana - 1000 EUR 2000 EUR
Bagāžas aizkavēšanās vairāk nekā 4 stundas - 400 EUR 700 EUR
Ceļojuma neērtību apdrošināšana*
- atcelšana, pārtraukšana
- tranzīta nokavēšana
- 2000 EUR 5000 EUR
Lidmašīnas biļešu maiņa - 200 EUR 400 EUR
Pašriska segšana saskaņā ar transportlīdzekļa īres līgumu - 2000 EUR 3000 EUR
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana - 10 000 EUR 20 000 EUR
Juridiskā palīdzība - 1000 EUR 10 000 EUR
Nelaimes gadījumi 10 000 EUR 30 000 EUR 50 000 EUR
Sports** -
Piesaki C supreme Piesaki C prime Sazinies ar privātbaņķieri

C supreme

Apdrošinātie riski Maksimālā apdrošinājuma summa katram ceļojumam vienai kartei*
Apdrošinātie ģimenes locekļi -
Medicīniskie izdevumi 100 000 EUR
Zobārstniecības izdevumi 500 EUR
Medicīnisko palīglīdzekļu izdevumi (brilles, dzirdes aparāti, protēzes utt.) 500 EUR
Bagāžas apdrošināšana -
Bagāžas aizkavēšanās vairāk nekā 4 stundas -
Ceļojuma neērtību apdrošināšana*
- atcelšana, pārtraukšana
- tranzīta nokavēšana
-
Lidmašīnas biļešu maiņa -
Pašriska segšana saskaņā ar transportlīdzekļa īres līgumu -
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana -
Juridiskā palīdzība -
Nelaimes gadījumi 10 000 EUR
Sports** -
Piesaki C supreme

C prime

Apdrošinātie riski Maksimālā apdrošinājuma summa katram ceļojumam vienai kartei*
Apdrošinātie ģimenes locekļi Laulātais vai kopdzīves partneris, vecāki, bērni un mazbērni līdz 21 gada vecumam, ceļojot kopā
Medicīniskie izdevumi 300 000 EUR
Zobārstniecības izdevumi 500 EUR
Medicīnisko palīglīdzekļu izdevumi (brilles, dzirdes aparāti, protēzes utt.) 500 EUR
Bagāžas apdrošināšana 1000 EUR
Bagāžas aizkavēšanās vairāk nekā 4 stundas 400 EUR
Ceļojuma neērtību apdrošināšana*
- atcelšana, pārtraukšana
- tranzīta nokavēšana
2000 EUR
Lidmašīnas biļešu maiņa 200 EUR
Pašriska segšana saskaņā ar transportlīdzekļa īres līgumu 2000 EUR
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana 10 000 EUR
Juridiskā palīdzība 1000 EUR
Nelaimes gadījumi 30 000 EUR
Sports**
Piesaki C prime

C Infinite

Apdrošinātie riski Maksimālā apdrošinājuma summa katram ceļojumam vienai kartei*
Apdrošinātie ģimenes locekļi Laulātais vai kopdzīves partneris, vecāki, bērni un mazbērni līdz 21 gada vecumam, ceļojot kopā
Medicīniskie izdevumi 500 000 EUR
Zobārstniecības izdevumi 500 EUR
Medicīnisko palīglīdzekļu izdevumi (brilles, dzirdes aparāti, protēzes utt.) 500 EUR
Bagāžas apdrošināšana 2000 EUR
Bagāžas aizkavēšanās vairāk nekā 4 stundas 700 EUR
Ceļojuma neērtību apdrošināšana*
- atcelšana, pārtraukšana
- tranzīta nokavēšana
5000 EUR
Lidmašīnas biļešu maiņa 400 EUR
Pašriska segšana saskaņā ar transportlīdzekļa īres līgumu 3000 EUR
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana 20 000 EUR
Juridiskā palīdzība 10 000 EUR
Nelaimes gadījumi 50 000 EUR
Sports**
Piesaki C prime

Ceļojumu apdrošināšana ir spēkā pirmās 90 kalendārās dienas vienam braucienam, savukārt braucienu skaits gada laikā nav ierobežots. Ceļojumu apdrošināšanas summas tiek attiecinātas uz C kartes lietotājiem, kas jaunāki par 80 gadiem (ieskaitot). Klienti, kas vecāki par 80 gadiem, nav apdrošināti.
* Pašrisks 15 % apmērā attiecas uz apdrošināšanas atlīdzības izmaksu sakarā ar ceļojuma atcelšanu vai pārtraukšanu
** Apdrošināšana nav spēkā, ja piedalāties sporta sacensībās kā profesionāls sportists

C supreme, C prime un C Infinite kartēm


Jums tiks atlīdzināta ārstēšanās ārzemēs pēkšņas saslimšanas vai nelaimes gadījumos, tai skaitā ārsta vizīte, medikamenti, neatliekamās operācijas, neatliekamā zobārstniecība, grūtniecības komplikācijas, medicīnisko palīglīdzekļu iegāde, kā arī COVID-19 gadījumā.
photo

C prime un C Infinite kartēm


Transporta un izmitināšanas izmaksas tiks atlīdzinātas, ja:
  • ceļojuma atcelšana notika pēkšņas saslimšanas vai nelaimes gadījuma dēļ;
  • klients nokavē nākamo transporta līdzekli, ja lidojuma aizkavēšanās ir tehnisku iemeslu vai sliktu laika apstākļu dēļ.
Ja jūsu bagāža aizkavēsies ilgāk par 4 stundām, pirmās nepieciešamības preču vai ceļojumiem paredzētu priekšmetu, piemēram, klimatam atbilstoša apģērba vai sporta inventāra, iegāde vai noma tiks atlīdzināta.
photo

C prime un C Infinite kartēm


Apdrošināšanas segums ir spēkā aktīvām amatieru sporta aktivitātēm, piemēram, kalnu pārgājieniem līdz 3000 m bez īpaša kalnu aprīkojuma, riteņbraukšanai vai niršanai līdz 10 metriem. Kalnu slēpošana, snovbords un sniega motocikls tiek apdrošināti tikai tad, ja piedalāties aktivitātēs īpaši izveidotās trasēs. Pilnu apdrošināto sporta aktivitāšu sarakstu skatiet Noteikumos un nosacījumos.
Sporta apdrošināšanas segums nav spēkā nodarbojoties ar profesionālo sportu un piedaloties visa veida sacensībās.
photo

C prime un C Infinite kartēm


Ja ceļojuma laikā nomas transportlīdzeklim tiks nodarīti zaudējumi un būsi iegādājies KASKO apdrošināšanu, īrējot transportu, tad tavas kartes apdrošināšana segs pašriska daļu, C prime kartei līdz 2000 EUR un C Infinite kartei līdz 3000 EUR.
photo

Pirkumu apdrošināšana

C supreme

C prime

C Infinite

Apdrošinātie riski Kopējā apdrošinājuma summa / apdrošinājuma summa vienam gadījumam
Nozagšana, bojāšana vai iznīcināšana 180 dienas no preces saņemšanas brīža 5000 EUR / 2500 EUR 10 000 EUR / 5000 EUR 10 000 EUR / 5000 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam luksusa precēm un pulksteņiem:
- juvelierizstrādājumi, dārgmetāli (zelts, platīns, sudrabs utt.) un akmeņi, pērles, kažokādas un kažokādu izstrādājumi;
- pulksteņi
400 EUR 400 EUR 400 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam personīgajai elektronikai un aksesuāriem:
- datori, datoru sastāvdaļas un perifērijas iekārtas;
- mobilie tālruņi;
- brilles, tostarp saulesbrilles;
- viedpulksteņi un aproces; austiņas
800 EUR 1600 EUR 1600 EUR
Preces piegādes risks - 500 EUR / 500 EUR 500 EUR / 500 EUR
Pašrisks vienam apdrošināšanas gadījumam 30 EUR 30 EUR 30 EUR
Piesaki C supreme Piesaki C prime Sazinies ar privātbaņķieri

C supreme

Apdrošinātie riski Kopējā apdrošinājuma summa / apdrošinājuma summa vienam gadījumam
Nozagšana, bojāšana vai iznīcināšana 180 dienas no preces saņemšanas brīža 5000 EUR / 2500 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam luksusa precēm un pulksteņiem:
- juvelierizstrādājumi, dārgmetāli (zelts, platīns, sudrabs utt.) un akmeņi, pērles, kažokādas un kažokādu izstrādājumi;
- pulksteņi
400 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam personīgajai elektronikai un aksesuāriem:
- datori, datoru sastāvdaļas un perifērijas iekārtas;
- mobilie tālruņi;
- brilles, tostarp saulesbrilles;
- viedpulksteņi un aproces; austiņas
800 EUR
Preces piegādes risks -
Pašrisks vienam apdrošināšanas gadījumam 30 EUR
Piesaki C supreme

C prime

Apdrošinātie riski Kopējā apdrošinājuma summa / apdrošinājuma summa vienam gadījumam
Nozagšana, bojāšana vai iznīcināšana 180 dienas no preces saņemšanas brīža 10 000 EUR / 5000 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam luksusa precēm un pulksteņiem:
- juvelierizstrādājumi, dārgmetāli (zelts, platīns, sudrabs utt.) un akmeņi, pērles, kažokādas un kažokādu izstrādājumi;
- pulksteņi
400 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam personīgajai elektronikai un aksesuāriem:
- datori, datoru sastāvdaļas un perifērijas iekārtas;
- mobilie tālruņi;
- brilles, tostarp saulesbrilles;
- viedpulksteņi un aproces; austiņas
1600 EUR
Preces piegādes risks 500 EUR / 500 EUR
Pašrisks vienam apdrošināšanas gadījumam 30 EUR
Piesaki C prime

C Infinite

Apdrošinātie riski Kopējā apdrošinājuma summa / apdrošinājuma summa vienam gadījumam
Nozagšana, bojāšana vai iznīcināšana 180 dienas no preces saņemšanas brīža 10 000 EUR / 5000 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam luksusa precēm un pulksteņiem:
- juvelierizstrādājumi, dārgmetāli (zelts, platīns, sudrabs utt.) un akmeņi, pērles, kažokādas un kažokādu izstrādājumi;
- pulksteņi
400 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam personīgajai elektronikai un aksesuāriem:
- datori, datoru sastāvdaļas un perifērijas iekārtas;
- mobilie tālruņi;
- brilles, tostarp saulesbrilles;
- viedpulksteņi un aproces; austiņas
1600 EUR
Preces piegādes risks 500 EUR / 500 EUR
Pašrisks vienam apdrošināšanas gadījumam 30 EUR
Sazinies ar privātbaņķieri

C supreme, C prime un C Infinite kartēm

  • Pirkumu apdrošināšana attiecas uz precēm, kas iegādātas ar attiecīgo C karti veikalos un tiešsaistē.
  • Tiek atlīdzināti izdevumi par ilglietojuma preču* remontu vai nomaiņu zādzības, bojājuma vai iznīcināšanas gadījumā.
  • Tas attiecas uz lielāko daļu pirkumu 180 dienas no preču saņemšanas dienas.

* Ilglietojuma preces ir preces, kuru kalpošanas laiks ir vismaz 3 gadi. Produkta kalpošanas laiku nosaka ražotājs.

photo

private.ccards.insurance.purchase.tab.2.item.1


private.ccards.insurance.purchase.tab.2.item.2
photo

Kartēm C prime un C Infinite


Ja 90 dienu laikā no preces iegādes un apmaksas brīža prece netiks piegādāta, tad tev tiks kompensēta preces pirkuma maksa. Apdrošināšanas aizsardzība darbojas precēm, par kurām esi saņēmis apliecinājumu par preces izsūtīšanu, kā arī pārdevēja sniegtu atteikumu preces pirkuma maksas atgriešanai.
photo

Piesakies C kartei, nenākot uz filiāli

Piesakies attālināti un kļūsti par Citadeles klientu 7 minūtēs.

Internetbanku un digitālos pakalpojumus varēsi izmantot uzreiz.

Karti saņemsi pa pastu 3-5 darba dienu laikā.

photo
photo
photo

Esošajiem klientiem

Pasūti jauno C karti mobilajā lietotnē
vai internetbankā.

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Nav iespējams doties ieplānotā ceļojumā vai ir jāpārtrauc ceļojums

Kas tiek apdrošināts?
- Klienta vai ģimenes locekļu smaga saslimšana, nelaimes gadījums, hroniskas slimības paasinājums, nāve; 
- Terorakts, atcelts koncerts, grūtniecības sarežģījumi;
- Nepieciešamība ierasties tiesas sēdē; klātbūtne saistībā ar klienta mantai nodarītiem zaudējumiem;
- Pārtraukšanas gadījumā - ģimenes locekļu smaga saslimšana, nelaimes gadījums, hroniskas slimības paasinājums, nāve; terorakts.

Balcia atlīdzina
- Izdevumus par apmaksāto ceļojumu (aviobiļetes, naktsmītne, transportlīdzekļa noma, teātra vai koncerta biļetes ceļojumam mītnes zemē);
- Pārtraukšanas gadījumā - jaunas biļetes iegāde, neizmantotā naktsmītne

Balcia jāiesniedz:
- Dokuments, kas apliecina anulācijas, pārtraukšanas iemeslu (piemēram, medicīniskā dokumentācija, slimības lapa); 
- Ģimenes locekļu gadījumā radniecību apstiprinošie dokumenti; 
- Ceļojuma izdevumu apliecinošie dokumenti (viesnīca, biļetes, transportlīdzekļa noma), līgums ar tūrfirmu (ja tāds ir); 
- Ceļojuma pārtraukšanas gadījumā jaunās biļetes un apmaksu apliecinoši dokumenti;
- Ja negadījums notika ceļojuma mītnes zemē, arī informācija par pastāvīgās/deklarētas dzīvesvietas adresi.

! Ceļojuma anulācija darbojas arī ceļojuma mītnes zemē.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, zvani uz Balcia palīdzības tālruni: +371 6581 8365, e-pasts: citadele@balcia.lv.

Civiltiesiskā apdrošināšana

Lai pieteiktu civiltiesisko apdrošināšanu, jābūt trešās personas prasībai.

Kas tiek apdrošināts?
- Tevis vai tava bērna darbības vai bezdarbības rezultātā nodarīts kaitējums trešās personas veselībai vai mantai.

Balcia atlīdzina:
- Neatliekamo medicīnisko palīdzību trešajai personai;
- Bojātās mantas atjaunošanu vai aizvietošanu;
- Glābšanas izdevumus;
- Tiesāšanās izdevumus

Balcia jāiesniedz:
- Trešās personas prasība (kopija) atlīdzināt tās zaudējumus;
- Valsts tiesībaizsardzības iestādes apliecinājums par negadījuma iestāšanos;
- Liecinieku liecības par negadījuma iestāšanos vai citi dokumenti, kas apliecina negadījuma iestāšanos.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, zvani uz Balcia palīdzības tālruni: +371 6581 8365, e-pasts: citadele@balcia.lv.

Svarīgi par apdrošināšanu

Ceļojumu un pirkumu apdrošināšanas noteikumi
Svarīgi zināt par ceļojumu un pirkumu apdrošināšanu

Spēkā kartēm: C supreme, C prime, C Infinite, X Infinite, X supreme, X prime, X Business, X Business Plus, X hero, X Platinum, X Corporate

Lidojuma aizkavēšanās

Kas tiek apdrošināts?
- regulārā reisa aizkavēšanās vai atcelšana no klienta gribas neatkarīgu iemeslu dēļ (tehniskais stāvoklis, laika apstākļi);
- reisu nesakritība, piemēram, transporta kavēšana ceļojuma starpposmos, ja tiek kavēts sākumposms.

Balcia atlīdzina
Ēdienreizes, viesnīcu, transportu uz/no viesnīcas (dienas limits 100 EUR);
Izdevumus par apmaksātu viesnīcu (limits 100 EUR par nakti);
Ceļojuma biļešu apmaiņu, 50 % no cenas starpības, kas izveidojas no iepriekš iegādātām biļetēm un jaunajām biļetēm, bet nepārsniedzot summu 200 EUR.

Svarīgi, lai pieteiktu apdrošināšanu, ir jāvēršas pie pārvadātāja, lai saņemtu izziņu par transporta aizkavēšanos vai atcelšanu.

Balcia jāiesniedz
Lidojuma aizkavēšanas vai atcelšanas gadījumā:
- Izziņa no aviokompānijas par lidojuma aizkavēšanos, lidojuma atcelšanu vai vietas atteikumu ar iemeslu;
- Aviobiļetes vai iesēšanās talona kopija;
- Čeki par ēšanas, transporta un viesnīcas pakalpojumiem.

Reisu atiešanas-pienākšanas laiku nesakritības:
- Izziņa no aviokompānijas par lidojuma aizkavēšanos, lidojuma atcelšanu vai vietas atteikumu ar iemeslu;
- Aviobiļetes (jaunās biļetes kopija, neizmatotās aviobiļetes vai iesēšanās talons);
- Čeki par jaunas biļetes iegādi;
- Čeki par viesnīcas izdevumiem starpposmā, ja tāda tika izmantota.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, zvani uz Balcia palīdzības tālruni: +371 6581 8365, e-pasts: citadele@balcia.lv.

Aizkavējusies, bojāta bagāža

Kas tiek apdrošināts?
- Bagāžas aizkavēšanās galapunktā, starpposmā ilgāk par 2h;
- Bagāžas nozaudēšana, nolaupīšana, bojājums pārvadātāja vainas dēļ.

Balcia atlīdzina
- Pirmās nepieciešamības preces, higiēnas preces, izdevumi, kas radušies iegādājoties attiecīgajam klimatam atbilstošu apģērbu, mobilais lādētājs, sporta inventāra īre;
- Bojājuma gadījumā remonta izdevumus. Ja bagāžu nebūs iespējams saremontēt, bagāžas faktisko vērtību, piemērojot 15 % nolietojumu gadā sākot ar otro gadu.

Svarīgi:
- Netiek atlīdzināti jau aviopārvadātāja atlīdzinātie zaudējumi;
- Lai pieteiktu apdrošināšanas gadījumu ir jāvēršas lidostā, lai saņemtu izziņu par bagāžas aizkavēšanās, bojāšanas vai nozaudēšanas faktu.

Balcia jāiesniedz:
- izziņa;
- bagāžas talons;
- čeki par veiktajiem pirmās nepieciešamības pirkumiem, kas aizstāj aizkavēto bagāžu (aizkavētas bagāžas gadījumā) vai bojātās bagāžas foto un iegādes gadu un cenu;
- jāiesniedz bojātās bagāžas kvalitatīvi fotoattēli, pēc kuriem var objektīvi novērtēt bojājumus. Remonta gadījumā ir jāiesniedz remonta izdevumus apliecinoši dokumenti.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, zvani uz Balcia palīdzības tālruni: +371 6581 8365, e-pasts: citadele@balcia.lv.

Nozagta bagāža

Kas tiek apdrošināts?
Bagāžas nolaupīšana, tai atrodoties klienta pārziņā.

Balcia atlīdzina
- Pirmās nepieciešamības preces, higiēnas preces, izdevumi, kas radušies iegādājoties attiecīgajam klimatam atbilstošu apģērbu, mobilais lādētājs, sporta inventāra īre.

Svarīgi! Ir jāziņo policijai uzreiz pēc fakta konstatācijas.

Balcia jāiesniedz:
- policijas izziņa;
- čeki par pirkumiem, kas aizvieto nolaupītās bagāžas vienības.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, zvani uz Balcia palīdzības tālruni: +371 6581 8365, e-pasts: citadele@balcia.lv.

Nepieciešama medicīniskā palīdzība ceļojuma laikā

Kas tiek apdrošināts?
- Pēkšņa smaga saslimšana;
- Nelaimes gadījums;
- Hroniskas slimības paasinājums.

Balcia atlīdzina
- Medicīniskos izdevumus - ārsta vizīte, medikamenti, neatliekamās operācijas, transportēšana, neatliekamā zobārstniecība, grūtniecības sarežģījumi (<32 nedēļa), tehniskie medicīniskie palīglīdzekļi;
- Medicīniskā evakuācija, transportēšana – specializētais transports, izdevumi cietušā pavadonim (medicīnas personāls vai līdzbraucējs), biļešu pārformēšana, ja nokavēts savs reiss;
- Repatriācija - mirstīgo atlieku transportēšana līdz mītnes zemei;
- Bērna evakuācija, ja paliek bez pavadības;
- Tuvinieku ierašanās - viena ģimenes locekļa biļetes, viesnīcu, uzturēšanos (limits 100 EUR dienā).

Svarīgi: Vienmēr jāsazinās ar Balcia, ja apdrošinātā persona ir pie samaņas. Balcia informēs, uz kurieni doties atkarībā no klienta veselības stāvokļa. Ja tev nav iespējams sazināties ar Balcia, vēlams doties uz valsts medicīnas iestādi, nevis privāto klīniku. Ja atrodies ASV, Turcijā, Ēģiptē, Grieķijā, Bulgārijā, Krievijā, Baltkrievijā, Spānijā vai Taizemē obligāti sazinies ar Balcia.

Balcia jāiesniedz:
- Ārsta izsniegtu izziņu ar uzstādīto diagnozi;
- Rēķins un maksājuma apliecinošs dokuments par rēķina apmaksu.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, zvani uz Balcia palīdzības tālruni: +371 6581 8365, e-pasts: citadele@balcia.lv.

Vairāk jautājumu
Nav iespējams doties ieplānotā ceļojumā vai ir jāpārtrauc ceļojums

Kas tiek apdrošināts?
- Klienta vai ģimenes locekļu smaga saslimšana, nelaimes gadījums, hroniskas slimības paasinājums, nāve; 
- Terorakts, atcelts koncerts, grūtniecības sarežģījumi;
- Nepieciešamība ierasties tiesas sēdē; klātbūtne saistībā ar klienta mantai nodarītiem zaudējumiem;
- Pārtraukšanas gadījumā - ģimenes locekļu smaga saslimšana, nelaimes gadījums, hroniskas slimības paasinājums, nāve; terorakts.

Balcia atlīdzina
- Izdevumus par apmaksāto ceļojumu (aviobiļetes, naktsmītne, transportlīdzekļa noma, teātra vai koncerta biļetes ceļojumam mītnes zemē);
- Pārtraukšanas gadījumā - jaunas biļetes iegāde, neizmantotā naktsmītne

Balcia jāiesniedz:
- Dokuments, kas apliecina anulācijas, pārtraukšanas iemeslu (piemēram, medicīniskā dokumentācija, slimības lapa); 
- Ģimenes locekļu gadījumā radniecību apstiprinošie dokumenti; 
- Ceļojuma izdevumu apliecinošie dokumenti (viesnīca, biļetes, transportlīdzekļa noma), līgums ar tūrfirmu (ja tāds ir); 
- Ceļojuma pārtraukšanas gadījumā jaunās biļetes un apmaksu apliecinoši dokumenti;
- Ja negadījums notika ceļojuma mītnes zemē, arī informācija par pastāvīgās/deklarētas dzīvesvietas adresi.

! Ceļojuma anulācija darbojas arī ceļojuma mītnes zemē.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, zvani uz Balcia palīdzības tālruni: +371 6581 8365, e-pasts: citadele@balcia.lv.

Civiltiesiskā apdrošināšana

Lai pieteiktu civiltiesisko apdrošināšanu, jābūt trešās personas prasībai.

Kas tiek apdrošināts?
- Tevis vai tava bērna darbības vai bezdarbības rezultātā nodarīts kaitējums trešās personas veselībai vai mantai.

Balcia atlīdzina:
- Neatliekamo medicīnisko palīdzību trešajai personai;
- Bojātās mantas atjaunošanu vai aizvietošanu;
- Glābšanas izdevumus;
- Tiesāšanās izdevumus

Balcia jāiesniedz:
- Trešās personas prasība (kopija) atlīdzināt tās zaudējumus;
- Valsts tiesībaizsardzības iestādes apliecinājums par negadījuma iestāšanos;
- Liecinieku liecības par negadījuma iestāšanos vai citi dokumenti, kas apliecina negadījuma iestāšanos.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, zvani uz Balcia palīdzības tālruni: +371 6581 8365, e-pasts: citadele@balcia.lv.

Svarīgi par apdrošināšanu

Ceļojumu un pirkumu apdrošināšanas noteikumi
Svarīgi zināt par ceļojumu un pirkumu apdrošināšanu

Spēkā kartēm: C supreme, C prime, C Infinite, X Infinite, X supreme, X prime, X Business, X Business Plus, X hero, X Platinum, X Corporate

Lidojuma aizkavēšanās

Kas tiek apdrošināts?
- regulārā reisa aizkavēšanās vai atcelšana no klienta gribas neatkarīgu iemeslu dēļ (tehniskais stāvoklis, laika apstākļi);
- reisu nesakritība, piemēram, transporta kavēšana ceļojuma starpposmos, ja tiek kavēts sākumposms.

Balcia atlīdzina
Ēdienreizes, viesnīcu, transportu uz/no viesnīcas (dienas limits 100 EUR);
Izdevumus par apmaksātu viesnīcu (limits 100 EUR par nakti);
Ceļojuma biļešu apmaiņu, 50 % no cenas starpības, kas izveidojas no iepriekš iegādātām biļetēm un jaunajām biļetēm, bet nepārsniedzot summu 200 EUR.

Svarīgi, lai pieteiktu apdrošināšanu, ir jāvēršas pie pārvadātāja, lai saņemtu izziņu par transporta aizkavēšanos vai atcelšanu.

Balcia jāiesniedz
Lidojuma aizkavēšanas vai atcelšanas gadījumā:
- Izziņa no aviokompānijas par lidojuma aizkavēšanos, lidojuma atcelšanu vai vietas atteikumu ar iemeslu;
- Aviobiļetes vai iesēšanās talona kopija;
- Čeki par ēšanas, transporta un viesnīcas pakalpojumiem.

Reisu atiešanas-pienākšanas laiku nesakritības:
- Izziņa no aviokompānijas par lidojuma aizkavēšanos, lidojuma atcelšanu vai vietas atteikumu ar iemeslu;
- Aviobiļetes (jaunās biļetes kopija, neizmatotās aviobiļetes vai iesēšanās talons);
- Čeki par jaunas biļetes iegādi;
- Čeki par viesnīcas izdevumiem starpposmā, ja tāda tika izmantota.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, zvani uz Balcia palīdzības tālruni: +371 6581 8365, e-pasts: citadele@balcia.lv.

Aizkavējusies, bojāta bagāža

Kas tiek apdrošināts?
- Bagāžas aizkavēšanās galapunktā, starpposmā ilgāk par 2h;
- Bagāžas nozaudēšana, nolaupīšana, bojājums pārvadātāja vainas dēļ.

Balcia atlīdzina
- Pirmās nepieciešamības preces, higiēnas preces, izdevumi, kas radušies iegādājoties attiecīgajam klimatam atbilstošu apģērbu, mobilais lādētājs, sporta inventāra īre;
- Bojājuma gadījumā remonta izdevumus. Ja bagāžu nebūs iespējams saremontēt, bagāžas faktisko vērtību, piemērojot 15 % nolietojumu gadā sākot ar otro gadu.

Svarīgi:
- Netiek atlīdzināti jau aviopārvadātāja atlīdzinātie zaudējumi;
- Lai pieteiktu apdrošināšanas gadījumu ir jāvēršas lidostā, lai saņemtu izziņu par bagāžas aizkavēšanās, bojāšanas vai nozaudēšanas faktu.

Balcia jāiesniedz:
- izziņa;
- bagāžas talons;
- čeki par veiktajiem pirmās nepieciešamības pirkumiem, kas aizstāj aizkavēto bagāžu (aizkavētas bagāžas gadījumā) vai bojātās bagāžas foto un iegādes gadu un cenu;
- jāiesniedz bojātās bagāžas kvalitatīvi fotoattēli, pēc kuriem var objektīvi novērtēt bojājumus. Remonta gadījumā ir jāiesniedz remonta izdevumus apliecinoši dokumenti.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, zvani uz Balcia palīdzības tālruni: +371 6581 8365, e-pasts: citadele@balcia.lv.

Nozagta bagāža

Kas tiek apdrošināts?
Bagāžas nolaupīšana, tai atrodoties klienta pārziņā.

Balcia atlīdzina
- Pirmās nepieciešamības preces, higiēnas preces, izdevumi, kas radušies iegādājoties attiecīgajam klimatam atbilstošu apģērbu, mobilais lādētājs, sporta inventāra īre.

Svarīgi! Ir jāziņo policijai uzreiz pēc fakta konstatācijas.

Balcia jāiesniedz:
- policijas izziņa;
- čeki par pirkumiem, kas aizvieto nolaupītās bagāžas vienības.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, zvani uz Balcia palīdzības tālruni: +371 6581 8365, e-pasts: citadele@balcia.lv.

Nepieciešama medicīniskā palīdzība ceļojuma laikā

Kas tiek apdrošināts?
- Pēkšņa smaga saslimšana;
- Nelaimes gadījums;
- Hroniskas slimības paasinājums.

Balcia atlīdzina
- Medicīniskos izdevumus - ārsta vizīte, medikamenti, neatliekamās operācijas, transportēšana, neatliekamā zobārstniecība, grūtniecības sarežģījumi (<32 nedēļa), tehniskie medicīniskie palīglīdzekļi;
- Medicīniskā evakuācija, transportēšana – specializētais transports, izdevumi cietušā pavadonim (medicīnas personāls vai līdzbraucējs), biļešu pārformēšana, ja nokavēts savs reiss;
- Repatriācija - mirstīgo atlieku transportēšana līdz mītnes zemei;
- Bērna evakuācija, ja paliek bez pavadības;
- Tuvinieku ierašanās - viena ģimenes locekļa biļetes, viesnīcu, uzturēšanos (limits 100 EUR dienā).

Svarīgi: Vienmēr jāsazinās ar Balcia, ja apdrošinātā persona ir pie samaņas. Balcia informēs, uz kurieni doties atkarībā no klienta veselības stāvokļa. Ja tev nav iespējams sazināties ar Balcia, vēlams doties uz valsts medicīnas iestādi, nevis privāto klīniku. Ja atrodies ASV, Turcijā, Ēģiptē, Grieķijā, Bulgārijā, Krievijā, Baltkrievijā, Spānijā vai Taizemē obligāti sazinies ar Balcia.

Balcia jāiesniedz:
- Ārsta izsniegtu izziņu ar uzstādīto diagnozi;
- Rēķins un maksājuma apliecinošs dokuments par rēķina apmaksu.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, zvani uz Balcia palīdzības tālruni: +371 6581 8365, e-pasts: citadele@balcia.lv.

Kur vērsties, ja noticis negadījums?

Ja noticis ceļojuma apdrošināšanas gadījums ar 01.07.2024

photo

Sazinies ar Compensa atbalsta dienestu 24/7 +371 6441 5305 vai rakstot citadele@ops24.eu.

Pieteikt atlīdzību

Ja pirkums iegādāts pēc 01.07.2024

photo

Sazinies ar Compensa atbalsta dienestu 24/7 +371 6755 8888 vai rakstot info@compensa.lv.

Pieteikt atlīdzību

Ja noticis ceļojuma apdrošināšanas gadījums līdz 30.06.2024 vai prece iegādāta līdz 30.06.2024

photo

Sazinies ar SE “Balcia Insurance" atbalsta dienestu (+371) 65818365 vai rakstot citadele@balcia.lv.

Pieteikt atlīdzību
chat logo