Pāriet uz lapas saturu

Apdrošināšana ar C karti

Lai piedzīvojumi būtu bez pārdzīvojumiem, dodies tajos ar C karti kabatā.

Apdrošināts katrs ceļojums visā pasaulē

Norādītais limits attiecas uz vienu gadījumu, nevis laika periodu.

Apdrošināti pirkumi

Pirkuma apdrošināšana ir spēkā 180 dienas no preces saņemšanas brīža.

Bez papildu izmaksām

Visas priekšrocības jau iekļautas kartes mēneša maksā.

Ceļojumu apdrošināšana

C supreme

C prime

C Infinite

Apdrošinātie riski Maksimālā apdrošinājuma summa katram ceļojumam vienai kartei*
Apdrošinātie ģimenes locekļi - Laulātais vai kopdzīves partneris, vecāki, bērni un mazbērni līdz 21 gada vecumam, ceļojot kopā Laulātais vai kopdzīves partneris, vecāki, bērni un mazbērni līdz 21 gada vecumam, ceļojot kopā
Medicīniskie izdevumi 100 000 EUR 300 000 EUR 500 000 EUR
Zobārstniecības izdevumi 500 EUR 500 EUR 500 EUR
Medicīnisko palīglīdzekļu izdevumi (brilles, dzirdes aparāti, protēzes utt.) 500 EUR 500 EUR 500 EUR
Bagāžas apdrošināšana - 1000 EUR 2000 EUR
Bagāžas aizkavēšanās vairāk nekā 4 stundas - 400 EUR 700 EUR
Ceļojuma neērtību apdrošināšana*
- atcelšana, pārtraukšana
- tranzīta nokavēšana
- 2000 EUR 5000 EUR
Lidmašīnas biļešu maiņa - 200 EUR 400 EUR
Pašriska segšana saskaņā ar transportlīdzekļa īres līgumu - 2000 EUR 3000 EUR
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana - 10 000 EUR 20 000 EUR
Juridiskā palīdzība - 1000 EUR 10 000 EUR
Nelaimes gadījumi 10 000 EUR 30 000 EUR 50 000 EUR
Sports** -
Piesaki C supreme Piesaki C prime Sazinies ar privātbaņķieri

C supreme

Apdrošinātie riski Maksimālā apdrošinājuma summa katram ceļojumam vienai kartei*
Apdrošinātie ģimenes locekļi -
Medicīniskie izdevumi 100 000 EUR
Zobārstniecības izdevumi 500 EUR
Medicīnisko palīglīdzekļu izdevumi (brilles, dzirdes aparāti, protēzes utt.) 500 EUR
Bagāžas apdrošināšana -
Bagāžas aizkavēšanās vairāk nekā 4 stundas -
Ceļojuma neērtību apdrošināšana*
- atcelšana, pārtraukšana
- tranzīta nokavēšana
-
Lidmašīnas biļešu maiņa -
Pašriska segšana saskaņā ar transportlīdzekļa īres līgumu -
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana -
Juridiskā palīdzība -
Nelaimes gadījumi 10 000 EUR
Sports** -
Piesaki C supreme

C prime

Apdrošinātie riski Maksimālā apdrošinājuma summa katram ceļojumam vienai kartei*
Apdrošinātie ģimenes locekļi Laulātais vai kopdzīves partneris, vecāki, bērni un mazbērni līdz 21 gada vecumam, ceļojot kopā
Medicīniskie izdevumi 300 000 EUR
Zobārstniecības izdevumi 500 EUR
Medicīnisko palīglīdzekļu izdevumi (brilles, dzirdes aparāti, protēzes utt.) 500 EUR
Bagāžas apdrošināšana 1000 EUR
Bagāžas aizkavēšanās vairāk nekā 4 stundas 400 EUR
Ceļojuma neērtību apdrošināšana*
- atcelšana, pārtraukšana
- tranzīta nokavēšana
2000 EUR
Lidmašīnas biļešu maiņa 200 EUR
Pašriska segšana saskaņā ar transportlīdzekļa īres līgumu 2000 EUR
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana 10 000 EUR
Juridiskā palīdzība 1000 EUR
Nelaimes gadījumi 30 000 EUR
Sports**
Piesaki C prime

C Infinite

Apdrošinātie riski Maksimālā apdrošinājuma summa katram ceļojumam vienai kartei*
Apdrošinātie ģimenes locekļi Laulātais vai kopdzīves partneris, vecāki, bērni un mazbērni līdz 21 gada vecumam, ceļojot kopā
Medicīniskie izdevumi 500 000 EUR
Zobārstniecības izdevumi 500 EUR
Medicīnisko palīglīdzekļu izdevumi (brilles, dzirdes aparāti, protēzes utt.) 500 EUR
Bagāžas apdrošināšana 2000 EUR
Bagāžas aizkavēšanās vairāk nekā 4 stundas 700 EUR
Ceļojuma neērtību apdrošināšana*
- atcelšana, pārtraukšana
- tranzīta nokavēšana
5000 EUR
Lidmašīnas biļešu maiņa 400 EUR
Pašriska segšana saskaņā ar transportlīdzekļa īres līgumu 3000 EUR
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana 20 000 EUR
Juridiskā palīdzība 10 000 EUR
Nelaimes gadījumi 50 000 EUR
Sports**
Piesaki C prime

Ceļojumu apdrošināšana ir spēkā pirmās 90 kalendārās dienas vienam braucienam, savukārt braucienu skaits gada laikā nav ierobežots. Ceļojumu apdrošināšanas summas tiek attiecinātas uz C kartes lietotājiem, kas jaunāki par 80 gadiem (ieskaitot). Klienti, kas vecāki par 80 gadiem, nav apdrošināti.
* Pašrisks 15 % apmērā attiecas uz apdrošināšanas atlīdzības izmaksu sakarā ar ceļojuma atcelšanu vai pārtraukšanu
** Apdrošināšana nav spēkā, ja piedalāties sporta sacensībās kā profesionāls sportists

C supreme, C prime un C Infinite kartēm


Jums tiks atlīdzināta ārstēšanās ārzemēs pēkšņas saslimšanas vai nelaimes gadījumos, tai skaitā ārsta vizīte, medikamenti, neatliekamās operācijas, neatliekamā zobārstniecība, grūtniecības komplikācijas, medicīnisko palīglīdzekļu iegāde, kā arī COVID-19 gadījumā.
photo

C prime un C Infinite kartēm


Transporta un izmitināšanas izmaksas tiks atlīdzinātas, ja:
  • ceļojuma atcelšana notika pēkšņas saslimšanas vai nelaimes gadījuma dēļ;
  • klients nokavē nākamo transporta līdzekli, ja lidojuma aizkavēšanās ir tehnisku iemeslu vai sliktu laika apstākļu dēļ.
Ja jūsu bagāža aizkavēsies ilgāk par 4 stundām, pirmās nepieciešamības preču vai ceļojumiem paredzētu priekšmetu, piemēram, klimatam atbilstoša apģērba vai sporta inventāra, iegāde vai noma tiks atlīdzināta.
photo

C prime un C Infinite kartēm


Apdrošināšanas segums ir spēkā aktīvām amatieru sporta aktivitātēm, piemēram, kalnu pārgājieniem līdz 3000 m bez īpaša kalnu aprīkojuma, riteņbraukšanai vai niršanai līdz 10 metriem. Kalnu slēpošana, snovbords un sniega motocikls tiek apdrošināti tikai tad, ja piedalāties aktivitātēs īpaši izveidotās trasēs. Pilnu apdrošināto sporta aktivitāšu sarakstu skatiet Noteikumos un nosacījumos.
Sporta apdrošināšanas segums nav spēkā nodarbojoties ar profesionālo sportu un piedaloties visa veida sacensībās.
photo

C prime un C Infinite kartēm


Ja ceļojuma laikā nomas transportlīdzeklim tiks nodarīti zaudējumi un būsi iegādājies KASKO apdrošināšanu, īrējot transportu, tad tavas kartes apdrošināšana segs pašriska daļu, C prime kartei līdz 2000 EUR un C Infinite kartei līdz 3000 EUR.
photo

Pirkumu apdrošināšana

C supreme

C prime

C Infinite

Apdrošinātie riski Kopējā apdrošinājuma summa / apdrošinājuma summa vienam gadījumam
Nozagšana, bojāšana vai iznīcināšana 180 dienas no preces saņemšanas brīža 5000 EUR / 2500 EUR 10 000 EUR / 5000 EUR 10 000 EUR / 5000 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam luksusa precēm un pulksteņiem:
- juvelierizstrādājumi, dārgmetāli (zelts, platīns, sudrabs utt.) un akmeņi, pērles, kažokādas un kažokādu izstrādājumi;
- pulksteņi
400 EUR 400 EUR 400 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam personīgajai elektronikai un aksesuāriem:
- datori, datoru sastāvdaļas un perifērijas iekārtas;
- mobilie tālruņi;
- brilles, tostarp saulesbrilles;
- viedpulksteņi un aproces; austiņas
800 EUR 1600 EUR 1600 EUR
Preces piegādes risks - 500 EUR / 500 EUR 500 EUR / 500 EUR
Pašrisks vienam apdrošināšanas gadījumam 30 EUR 30 EUR 30 EUR
Piesaki C supreme Piesaki C prime Sazinies ar privātbaņķieri

C supreme

Apdrošinātie riski Kopējā apdrošinājuma summa / apdrošinājuma summa vienam gadījumam
Nozagšana, bojāšana vai iznīcināšana 180 dienas no preces saņemšanas brīža 5000 EUR / 2500 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam luksusa precēm un pulksteņiem:
- juvelierizstrādājumi, dārgmetāli (zelts, platīns, sudrabs utt.) un akmeņi, pērles, kažokādas un kažokādu izstrādājumi;
- pulksteņi
400 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam personīgajai elektronikai un aksesuāriem:
- datori, datoru sastāvdaļas un perifērijas iekārtas;
- mobilie tālruņi;
- brilles, tostarp saulesbrilles;
- viedpulksteņi un aproces; austiņas
800 EUR
Preces piegādes risks -
Pašrisks vienam apdrošināšanas gadījumam 30 EUR
Piesaki C supreme

C prime

Apdrošinātie riski Kopējā apdrošinājuma summa / apdrošinājuma summa vienam gadījumam
Nozagšana, bojāšana vai iznīcināšana 180 dienas no preces saņemšanas brīža 10 000 EUR / 5000 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam luksusa precēm un pulksteņiem:
- juvelierizstrādājumi, dārgmetāli (zelts, platīns, sudrabs utt.) un akmeņi, pērles, kažokādas un kažokādu izstrādājumi;
- pulksteņi
400 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam personīgajai elektronikai un aksesuāriem:
- datori, datoru sastāvdaļas un perifērijas iekārtas;
- mobilie tālruņi;
- brilles, tostarp saulesbrilles;
- viedpulksteņi un aproces; austiņas
1600 EUR
Preces piegādes risks 500 EUR / 500 EUR
Pašrisks vienam apdrošināšanas gadījumam 30 EUR
Piesaki C prime

C Infinite

Apdrošinātie riski Kopējā apdrošinājuma summa / apdrošinājuma summa vienam gadījumam
Nozagšana, bojāšana vai iznīcināšana 180 dienas no preces saņemšanas brīža 10 000 EUR / 5000 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam luksusa precēm un pulksteņiem:
- juvelierizstrādājumi, dārgmetāli (zelts, platīns, sudrabs utt.) un akmeņi, pērles, kažokādas un kažokādu izstrādājumi;
- pulksteņi
400 EUR
Maksimālais limits vienam apdrošināšanas gadījumam personīgajai elektronikai un aksesuāriem:
- datori, datoru sastāvdaļas un perifērijas iekārtas;
- mobilie tālruņi;
- brilles, tostarp saulesbrilles;
- viedpulksteņi un aproces; austiņas
1600 EUR
Preces piegādes risks 500 EUR / 500 EUR
Pašrisks vienam apdrošināšanas gadījumam 30 EUR
Sazinies ar privātbaņķieri

C supreme, C prime un C Infinite kartēm

  • Pirkumu apdrošināšana attiecas uz precēm, kas iegādātas ar attiecīgo C karti veikalos un tiešsaistē.
  • Tiek atlīdzināti izdevumi par ilglietojuma preču* remontu vai nomaiņu zādzības, bojājuma vai iznīcināšanas gadījumā.
  • Tas attiecas uz lielāko daļu pirkumu 180 dienas no preču saņemšanas dienas.

* Ilglietojuma preces ir preces, kuru kalpošanas laiks ir vismaz 3 gadi. Produkta kalpošanas laiku nosaka ražotājs.

photo

private.ccards.insurance.purchase.tab.2.item.1


private.ccards.insurance.purchase.tab.2.item.2
photo

Kartēm C prime un C Infinite


Ja 90 dienu laikā no preces iegādes un apmaksas brīža prece netiks piegādāta, tad tev tiks kompensēta preces pirkuma maksa. Apdrošināšanas aizsardzība darbojas precēm, par kurām esi saņēmis apliecinājumu par preces izsūtīšanu, kā arī pārdevēja sniegtu atteikumu preces pirkuma maksas atgriešanai.
photo

Piesakies C kartei, nenākot uz filiāli

Piesakies attālināti un kļūsti par Citadeles klientu 7 minūtēs.

Internetbanku un digitālos pakalpojumus varēsi izmantot uzreiz.

Karti saņemsi pa pastu 3–5 darba dienu laikā.

photo
photo
photo

Esošajiem klientiem

Pasūti jauno C karti mobilajā lietotnē
vai internetbankā.

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kā es varu izmantot pirkumu apdrošināšanu?

Lai saņemtu apdrošināšanu, tev ir jāizmanto atbilstošā C karte, lai iegādātos preci. 

Ko sedz karšu pirkumu apdrošināšana?

Tiek piedāvātas šādas priekšrocības:

  • Aizsardzība pret nozagšanu vai nejaušu bojājumu 180 dienu laikā no pirkuma saņemšanas brīža.
  • Preču nepiegādāšana (dažām kartēm).

Kas ir karšu ceļojumu apdrošināšana?

Ceļojumu apdrošināšana, kas ir pieejama C karšu lietotājiem, kartēm C supreme, C prime, C Infinite. Tā piedāvā apdrošināšanas segumu ar ceļošanu saistītiem negadījumiem, piemēram, ceļojuma atcelšana, neatliekama medicīniskā palīdzība un bagāžas nozaudēšana.
 

Vai karšu ceļojumu apdrošināšana attiecas uz ģimenes locekļiem?

Tas ir atkarīgs no tava C kartes veida. C prime un C Infinite karšu īpašnieku ģimenes locekļi, ja ceļo kopā ar kartes īpašnieku, arī ir apdrošināti. Ģimenes locekļi ir laulātais vai kopdzīves partneris, vecāki, bērni un mazbērni līdz 21 gada vecumam.

Ko sedz karšu ceļojumu apdrošināšana?

Segums atšķiras atkarībā no kartes veida, bet parasti apdrošināšanas atlīdzībā ir iekļauts:

  • Ceļojuma atcelšana vai pārtraukšana.
  • Neatliekamie medicīniskie izdevumi.
  • Nelaimes gadījumu apdrošināšana ceļojumā.
  • Bagāžas nozaudēšana, nozagšana vai aizkavēšanos.

Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, izlasi Noteikumus.
 

Vai ceļojumu apdrošināšanai ir kādi izņēmumi vai ierobežojumi?

Jā, parasti ceļojumu apdrošināšana nedarbojas, piemēram, šādu izņēmumu gadījumā:

  • Sarežģījumi, kas skar iepriekš bijušas veselības problēmas.
  • Ekstrēmi sporta veidi vai profesionālā sporta aktivitātes (ja tas nav iekļauts apdrošināšanas segumā).
  • Ceļošana uz ierobežotas pieejamības vai nedrošiem galamērķiem.
  • Ar alkoholu vai narkotikām saistīti vai to reibumā izraisīti negadījumi.
  • Prasījumi, kas pārsniedz seguma limita ierobežojumus.
  • Vecums – 80 gadi vai vairāk.

Lai apskatītu visus izņēmumus, lūdzu, izlasi Noteikumus.
 

Kas ir karšu pirkuma apdrošināšana?

Kartes pirkuma apdrošināšana ir priekšrocība, ko sniedz dažas Citadeles C kartes – C supreme, C prime, C Infinite. Tā nodrošina atbilstošu pirkumu apdrošināšanu pret nozagšanu, nejaušiem bojājumiem.

Vai man ir jāaktivizē kartes pirkuma apdrošināšana?

Apdrošināšanas segums tiek piemērots automātiski, ja pirkumiem tiek izmantota C karte, kas nodrošina pirkumu apdrošināšanu. 

Kā es varu pārbaudīt, vai mana karte piedāvā pirkumu apdrošināšanu?

Iepazīsties ar savas kartes priekšrocībām Citadeles mājaslapā vai sazinies ar Citadeles klientu apkalpošanas dienestu, lai pārliecinātos, vai tavai kartei ir pirkumu apdrošināšana un kāds ir apdrošināšanas segums.

Kas man jādara pirms liela pirkuma veikšanas?

  • Pārbaudi savas kartes pirkumu apdrošināšanas priekšrocības.
  • Pārliecinies, ka tavs pirkums atbilst apdrošināšanas nosacījumiem.
  • Saglabā kvītis un visus attiecīgos dokumentus.
  • Iepazīsties ar noteikumiem, lai uzzinātu par izņēmumiem un atlīdzības pieprasīšanas kārtību.
     

Vai pirkumu apdrošināšanai ir kādi izņēmumi vai ierobežojumi?

Jā, parasti izņēmumi ir šādos gadījumos:

  • Ja iegādātas ātri bojājošās preces, palīgmateriāli un mehāniskie transportlīdzekļi.
  • Priekšmeti, kas gājuši bojā nolaidības vai normāla nolietojuma dēļ.
  • Pirkumi, kas nav pilnībā apmaksāti.
  • Prasījumi, kas pārsniedz apdrošināšanas seguma ierobežojumus vai termiņu.

Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, izlasi Noteikumus.
 

Kā iesniegt apdrošināšanas atlīdzības pieteikumu?

Lai iesniegtu pieteikumu, rīkojies šādi:

  1. Sazinies ar apdrošinātāju pēc iespējas ātrāk +371 6755 8888 vai info@compensa.lv.
  2. Iesniedz pieteikumu kopā ar pamatojošiem dokumentiem, piemēram, kvītis, pirkuma apliecinājumu vai policijas ziņojumus (ja tādi nepieciešami).
  3. Sazinies ar apdrošinātāju, lai pārbaudītu atlīdzības pieteikuma statusu.
     

Vai par ceļojumu (aviobiļetēm, cita veida transportu) ir jāmaksā ar C karti, lai apdrošināšana būtu derīga?

Šādas prasības nav.
 

Vai man ceļojuma laikā ir jāņem līdzi C karte, lai apdrošināšana būtu derīga?

Nē, C karte ceļojuma laikā nav obligāti jāņem līdzi, šādas prasības nav. Vienlaikus atgādinām, ka C kartei ir citas priekšrocības, kas var noderēt ceļojumā.

Vai pirms ceļojuma man ir jāiesniedz apdrošināšanas apstiprinājums? Kā to var izdarīt?

Apdrošināšana darbojas bez apstiprinājuma. Ceļošanas nosacījumi dažādās valstīs atšķiras - ieceļojot dažās valstīs, ir nepieciešams apdrošināšanas apstiprinājums. Šādos gadījumos aicinām pieprasīt apstiprinājumu bankā.

Vai es varu saņemt papildu ceļojumu apdrošināšanu, ja man jau ir kartes ceļojumu apdrošināšana?

Jā, tu vari iegādāties papildu ceļojumu apdrošināšanu Citadeles lietotnē, ja tev ir nepieciešama papildu apdrošināšana, kas ir plašāka par to, ko nodrošina tava karte. 

Kā es varu pārbaudīt, vai mana karte piedāvā ceļojumu apdrošināšanu?

Skati savas kartes priekšrocības Citadeles mājaslapā vai sazinies ar Citadeles klientu apkalpošanas dienestu, lai pārliecinātos, vai tava karte nodrošina ceļojumu apdrošināšanu un kāds ir apdrošināšanas segums.

Vai esmu apdrošināts, ja dodos slēpot, snovot vai braukt ar sniega motocikliem?

Slēpošana vai snovošana ir apdrošināta tikai tad, ja tu to dari īpaši šim nolūkam ierīkotās trasēs. Šāda apdrošināšana tiek piedāvāta tikai C prime un C Infinite karšu lietotājiem.

Vai apdrošināšana kompensēs zaudējumus, kas radušies, atceļot ceļojumu, ja es pirms ceļojuma inficējos ar Covid-19?

Ja apdrošinātā persona inficējas ar Covid-19 pirms ceļojuma sākuma, Apdrošinātājs sedz neatmaksājamus izdevumus par ceļojuma atcelšanu. Maksimālais apdrošināšanas atlīdzības limits vienam gadījumam ir vienāds ar apdrošinājuma summu riskam “Ceļojuma atcelšana”. 

Kā iesniegt apdrošināšanas atlīdzības pieteikumu?

Lai iesniegtu pieteikumu, rīkojies šādi:

  1. Sazinies ar apdrošinātāju pēc iespējas ātrāk +371 6441 5305 vai citadele@ops24.eu.
  2. Iesniedz pieteikumu https://eclaims.eu vai e-pastā citadele@ops24.eu kopā ar pamatojošiem dokumentiem, piemēram, kvītis, ceļojuma pirkuma apliecinājumu, medicīniskās izziņas vai policijas ziņojumus (ja tādi nepieciešami).
  3. Sazinies ar apdrošinātāju, lai pārbaudītu atlīdzības pieteikuma statusu.
     

Vairāk jautājumu
Kā es varu izmantot pirkumu apdrošināšanu?

Lai saņemtu apdrošināšanu, tev ir jāizmanto atbilstošā C karte, lai iegādātos preci. 

Ko sedz karšu pirkumu apdrošināšana?

Tiek piedāvātas šādas priekšrocības:

  • Aizsardzība pret nozagšanu vai nejaušu bojājumu 180 dienu laikā no pirkuma saņemšanas brīža.
  • Preču nepiegādāšana (dažām kartēm).

Kas ir karšu ceļojumu apdrošināšana?

Ceļojumu apdrošināšana, kas ir pieejama C karšu lietotājiem, kartēm C supreme, C prime, C Infinite. Tā piedāvā apdrošināšanas segumu ar ceļošanu saistītiem negadījumiem, piemēram, ceļojuma atcelšana, neatliekama medicīniskā palīdzība un bagāžas nozaudēšana.
 

Vai karšu ceļojumu apdrošināšana attiecas uz ģimenes locekļiem?

Tas ir atkarīgs no tava C kartes veida. C prime un C Infinite karšu īpašnieku ģimenes locekļi, ja ceļo kopā ar kartes īpašnieku, arī ir apdrošināti. Ģimenes locekļi ir laulātais vai kopdzīves partneris, vecāki, bērni un mazbērni līdz 21 gada vecumam.

Ko sedz karšu ceļojumu apdrošināšana?

Segums atšķiras atkarībā no kartes veida, bet parasti apdrošināšanas atlīdzībā ir iekļauts:

  • Ceļojuma atcelšana vai pārtraukšana.
  • Neatliekamie medicīniskie izdevumi.
  • Nelaimes gadījumu apdrošināšana ceļojumā.
  • Bagāžas nozaudēšana, nozagšana vai aizkavēšanos.

Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, izlasi Noteikumus.
 

Vai ceļojumu apdrošināšanai ir kādi izņēmumi vai ierobežojumi?

Jā, parasti ceļojumu apdrošināšana nedarbojas, piemēram, šādu izņēmumu gadījumā:

  • Sarežģījumi, kas skar iepriekš bijušas veselības problēmas.
  • Ekstrēmi sporta veidi vai profesionālā sporta aktivitātes (ja tas nav iekļauts apdrošināšanas segumā).
  • Ceļošana uz ierobežotas pieejamības vai nedrošiem galamērķiem.
  • Ar alkoholu vai narkotikām saistīti vai to reibumā izraisīti negadījumi.
  • Prasījumi, kas pārsniedz seguma limita ierobežojumus.
  • Vecums – 80 gadi vai vairāk.

Lai apskatītu visus izņēmumus, lūdzu, izlasi Noteikumus.
 

Kas ir karšu pirkuma apdrošināšana?

Kartes pirkuma apdrošināšana ir priekšrocība, ko sniedz dažas Citadeles C kartes – C supreme, C prime, C Infinite. Tā nodrošina atbilstošu pirkumu apdrošināšanu pret nozagšanu, nejaušiem bojājumiem.

Vai man ir jāaktivizē kartes pirkuma apdrošināšana?

Apdrošināšanas segums tiek piemērots automātiski, ja pirkumiem tiek izmantota C karte, kas nodrošina pirkumu apdrošināšanu. 

Kā es varu pārbaudīt, vai mana karte piedāvā pirkumu apdrošināšanu?

Iepazīsties ar savas kartes priekšrocībām Citadeles mājaslapā vai sazinies ar Citadeles klientu apkalpošanas dienestu, lai pārliecinātos, vai tavai kartei ir pirkumu apdrošināšana un kāds ir apdrošināšanas segums.

Kas man jādara pirms liela pirkuma veikšanas?

  • Pārbaudi savas kartes pirkumu apdrošināšanas priekšrocības.
  • Pārliecinies, ka tavs pirkums atbilst apdrošināšanas nosacījumiem.
  • Saglabā kvītis un visus attiecīgos dokumentus.
  • Iepazīsties ar noteikumiem, lai uzzinātu par izņēmumiem un atlīdzības pieprasīšanas kārtību.
     

Vai pirkumu apdrošināšanai ir kādi izņēmumi vai ierobežojumi?

Jā, parasti izņēmumi ir šādos gadījumos:

  • Ja iegādātas ātri bojājošās preces, palīgmateriāli un mehāniskie transportlīdzekļi.
  • Priekšmeti, kas gājuši bojā nolaidības vai normāla nolietojuma dēļ.
  • Pirkumi, kas nav pilnībā apmaksāti.
  • Prasījumi, kas pārsniedz apdrošināšanas seguma ierobežojumus vai termiņu.

Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, izlasi Noteikumus.
 

Kā iesniegt apdrošināšanas atlīdzības pieteikumu?

Lai iesniegtu pieteikumu, rīkojies šādi:

  1. Sazinies ar apdrošinātāju pēc iespējas ātrāk +371 6755 8888 vai info@compensa.lv.
  2. Iesniedz pieteikumu kopā ar pamatojošiem dokumentiem, piemēram, kvītis, pirkuma apliecinājumu vai policijas ziņojumus (ja tādi nepieciešami).
  3. Sazinies ar apdrošinātāju, lai pārbaudītu atlīdzības pieteikuma statusu.
     

Vai par ceļojumu (aviobiļetēm, cita veida transportu) ir jāmaksā ar C karti, lai apdrošināšana būtu derīga?

Šādas prasības nav.
 

Vai man ceļojuma laikā ir jāņem līdzi C karte, lai apdrošināšana būtu derīga?

Nē, C karte ceļojuma laikā nav obligāti jāņem līdzi, šādas prasības nav. Vienlaikus atgādinām, ka C kartei ir citas priekšrocības, kas var noderēt ceļojumā.

Vai pirms ceļojuma man ir jāiesniedz apdrošināšanas apstiprinājums? Kā to var izdarīt?

Apdrošināšana darbojas bez apstiprinājuma. Ceļošanas nosacījumi dažādās valstīs atšķiras - ieceļojot dažās valstīs, ir nepieciešams apdrošināšanas apstiprinājums. Šādos gadījumos aicinām pieprasīt apstiprinājumu bankā.

Vai es varu saņemt papildu ceļojumu apdrošināšanu, ja man jau ir kartes ceļojumu apdrošināšana?

Jā, tu vari iegādāties papildu ceļojumu apdrošināšanu Citadeles lietotnē, ja tev ir nepieciešama papildu apdrošināšana, kas ir plašāka par to, ko nodrošina tava karte. 

Kā es varu pārbaudīt, vai mana karte piedāvā ceļojumu apdrošināšanu?

Skati savas kartes priekšrocības Citadeles mājaslapā vai sazinies ar Citadeles klientu apkalpošanas dienestu, lai pārliecinātos, vai tava karte nodrošina ceļojumu apdrošināšanu un kāds ir apdrošināšanas segums.

Vai esmu apdrošināts, ja dodos slēpot, snovot vai braukt ar sniega motocikliem?

Slēpošana vai snovošana ir apdrošināta tikai tad, ja tu to dari īpaši šim nolūkam ierīkotās trasēs. Šāda apdrošināšana tiek piedāvāta tikai C prime un C Infinite karšu lietotājiem.

Vai apdrošināšana kompensēs zaudējumus, kas radušies, atceļot ceļojumu, ja es pirms ceļojuma inficējos ar Covid-19?

Ja apdrošinātā persona inficējas ar Covid-19 pirms ceļojuma sākuma, Apdrošinātājs sedz neatmaksājamus izdevumus par ceļojuma atcelšanu. Maksimālais apdrošināšanas atlīdzības limits vienam gadījumam ir vienāds ar apdrošinājuma summu riskam “Ceļojuma atcelšana”. 

Kā iesniegt apdrošināšanas atlīdzības pieteikumu?

Lai iesniegtu pieteikumu, rīkojies šādi:

  1. Sazinies ar apdrošinātāju pēc iespējas ātrāk +371 6441 5305 vai citadele@ops24.eu.
  2. Iesniedz pieteikumu https://eclaims.eu vai e-pastā citadele@ops24.eu kopā ar pamatojošiem dokumentiem, piemēram, kvītis, ceļojuma pirkuma apliecinājumu, medicīniskās izziņas vai policijas ziņojumus (ja tādi nepieciešami).
  3. Sazinies ar apdrošinātāju, lai pārbaudītu atlīdzības pieteikuma statusu.
     

Kur vērsties, ja noticis negadījums?


Ceļojumu apdrošināšana:
Sazinies ar Compensa atbalsta dienestu 24/7 +371 6441 5305 vai rakstot citadele@ops24.eu.

Pieteikt atlīdzību

Pirkumu apdrošināšana:
Sazinies ar Compensa atbalsta dienestu 24/7 +371 6755 8888 vai rakstot info@compensa.lv.

Pieteikt atlīdzību
chat logo